Wednesday, 26 June 2013

Sim simi tunjuk belang

Hai assalamualaikum ,

Pagi yang amat membosankan . Ulang suara , amat membosankan . Macam hari biasa , Ina tak sekolah . Hahahaha atas kebenaran walid :> Thank you walid ♥♥  Lagipun , Ina puasa hari ni . Takut tak larat :/ Cehh alasan . Hmm , actually , Ina memang tak nak sekolah . Hmm , tak de mood langsung nak sekolah .. Kawan-kawan yang lain pun tak sekolah . Jadi ? Ina pun ikut sekali lah :3 Hehehe . Bila tak sekolah , inilah jadinya . Bosan yang amat T______________________T

Tapi ............................... Jangan risau , aktiviti Ina pada hari ni , jeng jeng jeng . Soal jawab bersama sim simi , hahahaa . Jom tengok , sim simi cakap apa :3











Jangan buat Ina perasan boleh tak ? Hahahah lol :p

2 comments:

  1. Haha, selalu ayat dia lazer gak . Hehe okla dpt pujian :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha dia bodek tu sebenarnya . Hahahha

      Delete

Terima kasih sebab sudi komen dekat entri Ina :)