Wednesday, 10 December 2014

Tonton Online Kaki Kitai Full Movie

19 comments:

  1. Replies
    1. haha ina pun tak tahu gengster kot?

      Delete
  2. akak tak sabar nak tengokmanisnya cinta di cappodia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhh yang fazura tu ye? dgn shaheizy sam kan

      Delete
  3. 0n9 ke..nk cr yg donload plak.. Mmg kelakar cite ni..suke gak tgok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke.. nanti kalau ada download ina kasi link ye ^^

      Delete
  4. kaki kitai. nak kena tgk gak nti nih. si saheizy sam slalunye x mengecewakan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan kan dia pun memang salah satu fav actor ina ^^

      Delete
  5. Lawak citer ni..
    Bw smbil follow kat sini..
    http://tellingstory11.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. ehehe ina pun belum tengok tapi ada yg kata kelakar.. ^^

      Delete

Terima kasih sebab sudi komen dekat entri Ina :)