Friday, 13 May 2016

Best Student Award 2015


Priceless
-I come here for a second because of this momentous event in my life story-

Woahhhh hye assalamualaikum everyone! 

Memandangkan tahun lepas satu tahun je yg Ina pernah dijemput untuk pergi ke Hari Kecemerlangan sepanjang 4 tahun kat sekolah menengah, Ina memang teringin gila nak dapat anugerah tokoh pelajar. Tapi, sebab tahu benda tu macam angan-angan memang mustahil jadi kenyataan, Ina pun macam ahh sabrina tak yah berangan lah. 

2 minggu lepas tu, rupanya baru cikgu bagi tahu yang Ina dipilih untuk jadi tokoh pelajar 2015. Masatu rasa macam betul ke ni Ya Allah? (sambil lempang pipi) Ina memang terus peluk ummi walid bagitahu. 

9th May, 2016

Just knew that ive to give a speech, sketch it in less than 5 mins :'( 



KRS SMKTPG ♥ 


with Tokoh mithali + math & add mt best subject student

baru-baru ni cikgu ada mintak Ina untuk kasi 'hasil karya' <- nama tak boleh blah) untuk cikgu masukkan kat dalam buku majalah sekolah. Tu pun kalau TERPILIH. Ni konon nak promote lah kononnya. Mana tahu ada yang nak beli ke majalah smktpg.

Ni dah dapat feeling kene reject ni, sebab panjang beno takut tak de orang nak baca.

Next week exam. Killer week. Tapi tak sedar diri lagi. 
Tolong doakan kejayaan Ina :)) 
Okay, bye assalamualaikum.

THANK YOU Alhamdulillah, thank you to everyone,
Pihak sekolah, cikgu-cikgu yang pernah ajar Ina,
Cikgu Norliah,cikgu Azai, teacher Norimah, cikgu Halini,
 cikgu Rita, cikgu Rosmawati, cikgu Izyan, cikgu Arifah, ustazah Aini,
my love, walid, ummi, myrock danish, cameliot, wan,
and kawan-kawan. Thank you ♥ 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...